Kasutus- ja Müügitingimused

Veebipoe klaarskin.ee omanik (edaspidi viidatud kui Veebipood) on KLAAR skin OÜ.
Registrikood: 14034669,asukoht: Tuvi 16-5, Tallinn, Eesti 10119, kontaktinfo: info@klaarskin.ee, telefon +372 58663346.

Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

  • Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.
  • Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kaubakättetoimetamise eest.
  • Kõik hinnad on kuvatud eurodes (EUR) ja käibemaks on hinna sees. KLAAR skin OÜ on käibemaksukohuslane.
  • Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.
  • Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.

Tellimuse vormistamine

  • Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda VISA/MasterCard kaardimaksega või kasutades Eesti pangalinke (Swedbank, SEB, Luminor, Coop, Pocopay), makseid vahendab Maksekeskus AS.
  • Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.
  • Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kaubakättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

Kohaletoimetamine

  • Kaupu tarnitakse Eesti-siseselt.
  • Ostja saab valida tarneviisi –SmartPosti.
  • Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.
  • Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 3-7 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumist. Väljaspool Eestis toimub kohaletoimetamine 30 kalendripäeva jooksul.
  • Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.

Taganemisõigus

  • Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.
  • Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.
  • 14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui onvajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.
  • Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.
  • Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus e-mailile info@klaarskin.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest (näide on toodud lehe alla).
  • Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).
  • Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.
  • Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.
  • Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.
  • Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.
  • Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

Pretensiooni esitamise õigus

  • Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.
  • Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info@klaarskin.ee või helistada telefonil +372 5866 3346.
  • Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.
  • Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab võiasendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
  • Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

Otseturustus ja isikuandmete töötlemine

  • Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-mailiaadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.
  • Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.
  • Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.
  • KLAAR skin OÜ on isikuandmete vastutav töötleja ja edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.

Üldtingimuste ulatus

  • Üldtingimused reguleerivad kliendi ja KLAAR skincare vastastikusi õigusi ja kohustusi KLAAR skincare poolt Patsiendile Tervishoiu- ja Iluteenuste osutamisel.
  • Üldtingimuste vastuolu korral kliendi ja ettevõtte vahel sõlmitava tervishoiuteenuse osutamise lepingu tingimustega kohaldatakse konkreetse tervishoiuteenuse osutamise lepingu tingimusi.

Vastuvõtule registreerimine ja lepingu sõlmimine

Kliendil on võimalik avaldada soovi Teenuse vastuvõtule registreerimiseks järgmistel viisidel:

KLAAR skincare veebilehel klaarskin.ee;
telefoni teel, mis on saadaval KLAAR skincare veebilehel klaarskin.ee
esitatud telefoninumbril; e-posti aadressil  info@klaarskin.ee

  • Kliendil on Teenuse vastuvõtule registreeritud, kui KLAAR skincare on esitanud Kliendile sellekohase kinnituse. Kui KLAAR skincare ei ole Kliendile kinnitust esitanud, ei ole Kliendil kehtivat registreeringut.
  • KLAAR skincare veebilehe või e‑posti teel esitatud registreerimistaotlused kinnitab KLAAR skincare e‑posti teel, instagramis ühe tööpäeva jooksul. Kui kliendil ei ole saanud selle aja jooksul KLAAR skincare registreerimise kohta kinnitust, on klient kohustatud Teenusele registreerimiseks ise ühendust võtma.
  • Telefoni teel, e-kirja esitatud registreerimistaotlused kinnitab KLAAR skincare üldjuhul kohe ning erandjuhtudel kliendile teatavaks tehtud ajal hiljem.
  • KLAAR skincare registreerib kliendile esimese vaba vastuvõtu või kliendi soovil hilisema vaba vastuvõtu.
  • Kliendil registreerimisest KLAAR skincare vastuvõtule loetakse kliendi ja KLAAR skincare vahel sõlmituks leping Teenuse osutamiseks. Teenuse osutamise lepingu moodustavad Üldtingimused, KLAAR skincare privaatsuspoliitika ning kliendiga suuliselt või kirjalikult kokkulepitud tingimused. Lisaks sellele reguleerivad kliendi ja KLAAR skincare vahelist õigussuhet kliendile teatavaks tehtud KLAAR skincare sisereeglid ning samuti kohalduvad õigusaktid. Üldtingimused kehtivad kliendi suhtes ka Teenuse vastuvõtule registreerimistaotluse esitamisel.

Vastuvõtuaja tühistamine kliendi poolt

Juhul kui klient ei saa registreeritud ajal vastuvõtule tulla, teavitab ta sellest KLAAR skincare esimesel võimalusel, kuid vähemalt 48 tundi enne vastuvõtu algust, ühel järgmistest viisidest:

telefoni teel KLAAR skincare veebilehel klaarskin.ee esitatud telefoninumbril ja lahtiolekuaegadel;
e-posti aadressil info@klaarskin.ee

  • Kui klient annab kirjeldatud nõuete kohaselt vastuvõtuajast loobumisest KLAAR skincare teada, tühistab KLAAR skincare kliendi vastuvõtuaja ning registreerib soovi korral uue vastuvõtuaja.
  • Kui klient ei anna kirjeldatud nõuete kohaselt vastuvõtuajast loobumisest KLAAR skicare teada, on ettevõttel õigus nõuda kliendilt KLAAR skincare hinnakirjas Teenusele ette nähtud tasu Teenuse osutamiseks valmisoleku kulude katteks. 

Vastuvõtule ilmumine

  • Juhul kui klient hilineb vastuvõtule enam kui 10 minutit, on KLAAR skincare õigus Teenuse osutamisest keelduda ja nõuda kliendilt ettevõtte hinnakirjas Teenusele ette nähtud tasu Teenuse osutamiseks valmisoleku kulude katteks.
  • Teenuse osutamine ning kliendi ja KLAAR skincare koostöö
  • Klient ja KLAAR skincare töötajad käituvad üksteisega viisakalt ja lugupidavalt.
  • Teenuse osutamise lepinguga kohustub ettevõte osutama kliendile Teenust ja klient kohustub maksma Teenuse osutamise eest tasu vastavalt Üldtingimustele, avaldama oma parima arusaama järgi kõik Teenuse osutamiseks vajalikud asjaolud ja osutama kaasabi, mida Teenuse osutamiseks vajab.
  • Klient ja KLAAR skincare teevad parima võimaliku tulemuse saavutamiseks koostööd. Klient järgib ettevõtte töötaja antud soovitusi harjumuste ja elustiili muutmiseks, eesmärgiga hoida kliendi head tervist ja tõsta tema elukvaliteeti.
  • KLAAR skincare osutab Teenust üldreeglina eesti keeles ega ole kohustatud osutama Teenust üheski muus keeles. KLAAR skincare osutab kliendiga kokkuleppel teenust muus keeles, arvestades kliendi ja vastavat teenust osutava ettevõtte töötaja keeleoskust.

Teenuse hind ja tasumine

  • Klient tasub Teenuse eest vastuvõtule registreerimistaotluse esitamise päeval kehtinud hinnakirja järgi, mis on avaldatud KLAAR skincare veebilehel ee.
  • Ettevõttel on õigus Teenuste hinnakirja muuta.
  • Kui Teenuse osutamisel ilmneb vajadus või kliendi soov osutada kliendile Teenuseid või teha protseduure, millele klient ei ole registreerinud ja mille hind ei ole kliendile teada, teavitab KLAAR skincare klienti vastava Teenuse või protseduuri hinnast ja selgitab välja kliendi soovi vastavat Teenust või protseduuri saada.
  • Klient tasub Teenuse eest täies mahus kohe pärast Teenuse saamist KLAAR skincare kosmeetikule sularahas, kaardimaksega või KLAAR skincare arve alusel.

Kinkekaardi kasutamine

  • Kinkekaart on kehtiv 6 kuud.
  • Kinkekaarti saab kasutada teenuste kasutamiseks; kinkekaarti ei saa vahetada rahaks.
  • Kinkekaardi väärtusest väiksema ostu korral vaheraha ei tagastata.
  • Kui valitud kingitus(t)e maksumus on suurem kinkekaardi väärtusest, tuleb ületatav summa täiendavalt tasuda.
  • Kinkekaardi summa tuleb kasutada ära ühe korraga.
  • Kinkekaartide ostu puhul ei kuulu kinkekaardid annulleerimisele/tagastamisele (VÕS § 49/3) ja tasutud summa Kliendile tagasi maksmisele.

Vastuvõtu edasilükkamine KLAAR skincare poolt

KLAAR skincare on õigus lükata Teenuse vastuvõtt edasi, kui:

  • see on KLAAR skincare hinnangul kliendi seisundit arvestades mõistlik;
  • ettenägematu töökorraldusliku probleemi (näiteks spetsialisti haigestumise või aparaatide rikke) tõttu ei ole Teenuse osutamine registreeritud vastuvõtuajal võimalik.
  • KLAAR skincare teavitab klienti vastuvõtu edasilükkamisest esimesel võimalusel ja pakub välja esimese vaba vastuvõtuaja.
  • Kliendil ei ole õigust nõuda KLAAR skincare võimalike vastuvõtu edasilükkamisega kaasnevate kulutuste hüvitamist.

Teenuse osutamisest keeldumine

KLAAR skincare on õigus Teenuse osutamise lepingu sõlmimisest keelduda või juba sõlmitud Teenuse osutamise lepingu raames konkreetse Teenuse osutamisest keelduda, kui:

  • Klient hilineb vastuvõtule vastavalt eelpool välja toodud ajale;
  • Klient rikub oma kohustusi, mis tulenevad suuliselt või kirjalikult kokkulepitud teenuse osutamise tingimustest, Üldtingimustest või õigusaktidest;
  • Ettevõtte töötajal ei ole võimalik kliendiga temale arusaadavas keeles suhelda ning kliendil ei ole võimalik kaasata tõlki, mistõttu võib teenus osutuda kliendile ebasobivaks või tervisele ohtlikuks;
  • Kliendil esinevad vastuvõtule tulles KLAAR skincare töötaja hinnangul joobele viitavad tunnused;
  • Klient käitub KLAAR skincare töötajaga ebaviisakalt;
  • Klient rikub KLAAR skincare ruumides korda;
  • Klient rikub teiste klientide, KLAAR skincare töötajate või teiste KLAAR skincare ruumides viibivate isikute privaatsust, muuhulgas pildistamise, helisalvestamise või filmimisega;
  • Ettevõtte töötaja hinnangul võib klient ohustada töötajaid, teisi isikuid või vara;
  • Klient on KLAAR skincare võlgu varasemalt osutatud Teenuste eest;
  • Klient on korduvalt (vähemalt kolm) korda loobunud registreeritud vastuvõtuaegadest.
  • Klient taotleb talle Teenuse osutamist tingimustel, mis on vastuolus Üldtingimustega.
  • Kui KLAAR skincare keeldub Teenuse osutamisest vastavalt Üldtingimustele Kliendist tulenevatel põhjustel, ei vabasta see klienti registreeritud Teenuse vastuvõtu eest tasumise kohustusest vastavalt KLAAR skincare hinnakirjale.

Vaidluste lahendamine

  • Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@klaarskin.ee või helistada telefonil +372 5343 6426.
  • Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada järgneval lingil: https://www.tarbijakaitseamet.ee/et/tarbijale/kaebuse-esitamine.
  • Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on Ostja jaoks tasuta.
  • Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.

 

TAGANEMISAVALDUS

Täitke ja tagastage käesolev avaldus üksnes juhul, kui soovite lepingust taganeda!

Lepingust taganemise avaldus

KLAAR skin OÜ, Tuvi 16-9, Tallinn, Harjumaa 10119

E-post aadress: info@klaarskin.ee

Käesoleva taganen lepingust, mille eseme(te)ks on tellimuse.........................(tellimuse number) alusel ostetud toode/tooted:

......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

Tellimuse olen kätte saanud ......./......../...........(kuupäev, kuu, aasta)

Kliendi nimi:

Kliendi aadress:

Kliendi allkiri (kui käesolev avaldus esitatakse paberil)

Kuupäev: